Markedsføring i Koldfronten
Koldfronten er endnu en explicit podcast med Daniel Frank og Søren Meinertz, der, ligesom dig, har en mening om alt det, der skaber dårlig stemning omkring os. Hver anden uge guider vi dig igennem aktuelle nyheder og historier, store som små, fra både ind- og udland.
Sådan lyder den officielle beskrivelse af Koldfronten – en podcast der går ud til den almindelige dansker der, lige som os selv, indimellem trænger til et lille pusterum. Vi taler lige fra hjertet, råt for usødet, og det er der (ifølge vores lyttertal) en del danskere, der gerne vil høre på.
Hvis du mener, at det er noget du eller din virksomhed vil lægge navn til i en eller flere udsendelser, kan du indgå et betalt partnerskab, som kan udspille sig på flere måder. Fælles for dem alle er at du, din virksomhed eller dit brand bliver eksponeret, og podcastens udvikling sikres yderligere.
Sammen står vi stærkere, og den bedste reklame er den andre giver. Ønsker du at indgå et betalt partnerskab med Koldfronten, så kontakt os og få en snak.
Koldfrontens prognoser
4.016 downloads
60,1%
lytter via mobilen
Top 3 podcast-apps
#1: Spotify
#2: Apple Podcasts
#3: Google Podcasts
Hvem lytter med?
Kvinder i alderen 35-44 år udgør ca. 40% af lyttersegmentet.
Mænd i alderen 28-34 år udgør ca. 46% af lyttersegmentet.
Kilde: Spotify
Her rammer Koldfronten hårdest
Ifølge Facebook ser vores målgruppe således ud:
70,1% er mænd
29,9% er kvinder
Koldfronten rammer også i andre lande som:
– USA
– Norge
– Tyskland
– Frankrig
– Vietnam
– Sverige
– Belgien
Opdateret 14/2 2022
Kontakt os
Ønsker du at høre mere om, hvad vi kan gøre for hinanden?
Skriv til os, og lad os få en snak. Udfyld kontaktformularen herunder.